Johtaminen muuttuu tarvelähtöisemmäksi. Synnyttävätkö johtamiskäytäntönne onnistumisia ja varmistavat yrityksen kilpailukyvyn myös tulevaisuudessa?
Availon auttaa organisaatioita löytämään tarvelähtöisempiä tapoja johtaa, jotta yritys ja sen ihmiset menestyvät. Kokonaisvaltaisesti organisaation johtamiskokemusta kehittämällä ja onnistumisen edellytyksiä parantamalla varmistuu yrityksen kilpailukyky ja menestys myös tulevaisuudessa.
Lue työssäonnistumisen johtamisesta ja lataa suorituksenjohtamisen opas.
Muuttuva työelämä haastaa perinteiset toimintatavat ja johtaminen on murroksessa. Johdon ja esimiesten roolit ja vaatimukset työelämässä muuttuvat – yhteisöohjautuvista tiimeistä ja jaetusta johtajuudesta huolimatta johtamisen tarve ei häviä, vaan johtamisen painopiste muuttuu. Perinteiset, keskitetyt, suunnittelua korostavat ja muuttumattomuutta ihannoivat johtamiskäytännöt on useissa organisaatioissa jo korvattu uudenlaisella johtamisen mindsetillä. Johtaminen on yhä vahvemmin strategista suunnan näyttämistä, osallistavaa, laajasti osaamista hyödyntävää ja kehittävää sekä palvelevaa ja tarvelähtöistä. Milloin olet viimeksi kysynyt tiimiltäsi, mitä he johtamiseltasi odottavat? Kokeile – yllätyt hyvistä vinkeistä!
Availonin auttaa kehittämään ja uudistamaan organisaatiosi johtamista laaja-alaisella osaamisellaan. Olipa tarve pieni tai iso, Availonin osaamisella löytyy vaikuttava tapa johtamisen parantamiseksi. Yhteistä kaikelle tekemiselle on, että johtamisen käytännöt mietitään tarpeista käsin, jolloin turha sählääminen ja kiemurat jätetään pois, ja keskitytään vain arvoatuottavaan toimintaan.
Availonin johtamisen palvelut
- Johtamiskulttuurin ja -käytäntöjen uudistaminen organisaatiossa tai osassa organisaatiota
- Johtoryhmätoiminnan kehittäminen yhdessä mietittyjen tavoitteiden pohjalta
- Työssäonnistumisen johtaminen – modernia suorituksenjohtamista otteella – suorituksenjohtamisen opas
- Yksilökohtainen sparraus muutoksen tai haastavien tilanteiden tueksi
- Johtamisen valmennukset: ”moderni suorituksenjohtaminen”, ”palaute mieluisaksi”
Arkea mullistavat, nopeastikin toisiaan seuraavat muutokset ja uudenlaiset liiketoimintamallit sekä mm. eri sukupolvien erilaiset odotukset haastavat johtamisen käytänteitä. Uudenlaisen esimiesroolin sisäistäminen voikin viedä aikaa. Tämänpäivän toimivat johtamiskäytännöt vaativat usein harjoittelua, uudistumista ja oppimista, mutta myös aikaisemmasta poisoppimista. Kun johtamisen käytännöt on mietitty nykytyöelämän ja johdettavien sekä myös johtajan itsensä tarpeista käsin, luovat ne parhaat edellytykset onnistumisille Lue lisää työssäonnistumisen johtamisesta ja lataa suorituksenjohtamisen opas.
Tutustu myös muihin Availonin palveluihin!
Kulttuurin kehittäminen I Tiimit ja yksilöt muutoksessa I Muu asiantuntijuus